Gratis thuisbezorgd in Nederland en België!

FAQ

Onderstaand vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden.
Kan ik veilig afrekenen?

Bij ons kunt u veilig betalen met o.a. iDEAL, PayPal en creditcard door onze partnership met Mollie. Gedurende het hele bestelproces blijft u in een veilige SSL verbinding. Wij staan als bedrijf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met het KvK-nummer 74489933 en zijn gevestigd in Nederland. 

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Op dit moment leveren wij onze producten zonder verzendkosten in zowel Nederland als België

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?

Zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u een verzendbevestiging met track & trace code. Deze code kunt u gebruiken om via onderstaande link uw bestelling te volgen: https://dealsbox.nl/pages/trackandtrace

Het traceringssysteem herkent mijn track & trace nummer niet?

Soms kan het tot 10 dagen na verzending duren alvorens de traceringsgegevens opgevraagd kunnen worden, in 99% van de gevallen moet het ontvangende land de registratie nog bevestigen. Dit heeft geen invloed op de bezorgtijd.

Wat is de gemiddelde levertijd?

De gemiddelde levertijd voor uw bestelling wordt vermeld op de productpagina en de verzendbevestiging. Groothandels, distributeurs en andere kanalen worden overgeslagen om u zodoende de best mogelijk deal aan te bieden. Dit heeft echter helaas wel invloed op de levertijd, die is bij ons iets langer.

De gemiddelde levertijd is verstreken en ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

De meeste van onze artikelen worden vanuit Europa, Amerika of Azië gratis bij u thuisbezorgd, wij zijn hierbij echter wel afhankelijk van de internationale pakket afhandeling, dit kan soms tot vertraging leiden. De gemiddelde levertijd is daarom ook een richtlijn en geen garantie, wat wij u wel garanderen is een juiste aflevering of uw geld terug.

Mijn track & trace code laat al een paar dagen geen voortgang zien?

Dit kan soms voorkomen bij internationale leveringen, in de meeste gevallen wordt de bestelling alsnog thuisbezorgd binnen de gemiddelde levertijd.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dit?

Indien uw bestelling een deellevering betreft ontvangt u hiervan een melding in de verzendbevestiging welke u per e-mail heeft ontvangen, daarin ziet u eventueel ook een extra track & trace code. Uw andere pakket is dan hoogstwaarschijnlijk iets later verzonden.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Alle orders worden voorzien van een trackingnummer en daarna wordt er automatisch een verzendbevestiging gestuurd naar het e-mail adres welke is opgegeven tijdens het bestelproces. Wij willen u verzoeken om even in uw mailbox of spamfolder te zoeken op e-mail afkomstig van "Dealsbox", heeft u deze niet ontvangen of klopt het adres wellicht niet, dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij deze nogmaals kunnen sturen.

Gratis thuisbezorgd

Alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd in Nederland of België.

Niet goed? geld terug

Wij zijn pas tevreden als u blij bent met uw bestelling en onze service.